در جستجوی کوچ

باید از این سیاهیِ مبهم عبور کرد/خسته نشد، ستاره شدن را مرور کرد

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۱۱ ق.ظ

«کار، خوبه خدا درست کنه»

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین بار که یک نفر اینجا به یکی از مطالبم رای منفی داد، جا خوردم. راستش فکر نمی کردم نظر دیگران برایم مهم باشد اما واقعیت این بود که مهم بود! واقعیت این بود که با تایید نگرفتن و دیده نشدن، حس می کردم پشتم خالی شده.

با ناراحتی گفتم :«افراد زیادی مطالبم رو نمیخونن. »

گفت:«جوری مطلب بنویس که خدا بخونه!»

جا خوردم ولی کم نیاوردم و گفتم:«خب آدمیزاد دوست داره نوشته هاش خونده بشه!»

گفت: «بذار خدا بخوندت، برات نظر بذاره و لایکت کنه...»

راست گفت. همیشه باید آدم هایی در زندگی آدم باشند که یاد خدا را در دلش زنده کنند. یادش بیاورند چقدر درگیر زمین و زمینی ها شده. یادش بیاورند آنقدر سرگرم شده که حتی یادش می رود برای خدا دلتنگ شود. 

+ معرفت در گرانیست... به هر کس ندهند...

نظرات (۳)

الان چقدر به این جنس نوشته ها نیاز دارم...

پاسخ:
نوش روحتون
۰۱ خرداد ۰۲ ، ۰۸:۳۴ میم مثل حنانه

چقدر قشنگ گفتید......گاهی وقتا هم لایک مردم رو از دست میدیم ولی در عوض لایک خدا رو به دست میاریم :) این خیلی مهمتره :)

پاسخ:
احسنت... پیوست به پست این نظر خوب شما

حسبنا الله

پاسخ:
دقیقا
در جستجوی کوچ

بسم الله الرحمن الرحیم

من همان پرستوی عاشقم... که دارد برای مهاجرت به تو، تلاش میکند. برای اینکه معشوقت بشود! برای مالِ تو شدن.

~~~~~~
از بین عناوین در زندگی روزمره، «مادر» را از همه بیشتر دوست دارم‌...